Ściana lakiernicza dla przemysłu samochodowego

Każdy właściciel samochodu dba o to, by jego karoseria wyglądała jak najlepiej. Lakier ma być błyszczący, gładki, dobrze wyczyszczony. Żeby taki był to w lakierni potrzebne są doskonałe sprzęty do malowania natryskowego, które równomiernie pokrywa całą powierzchnię samochodu. Niestety, w takich miejscach niezmiernie ważne jest bezpieczeństwo.

Ściana lakiernicza z właściwym filtrem

sucha ściana lakierniczaPracownicy muszą mieć zabezpieczenia, szczególnie na drogi oddechowe. Maski to absolutna podstawa. Również sucha ściana lakiernicza bardzo się przydaje. Ściana to złożona konstrukcja. Przede wszystkim ma za zadanie filtrację powierza. Sama ściana składa się z filtra kartonowego oraz włókniny. Filtr kartonowo to filtr wstępny, na którym osadzają się największe cząsteczki lakieru, zostaje tu ponad dziewięćdziesiąt procent drobinek. Włóknina wychwytuje drobniejsze cząstki, dzięki niemu całość będzie oczyszczona. Każda ściana lakiernicza jest wyposażona także w wentylatory, które mają zasysać drobinki do kanałów wentylacyjnych, a nie by zostawały w pomieszczeniu. Ciąg wychodzi na zewnątrz budynku. Im większa powierzchnia filtracyjna tym lepiej, bo więcej cząsteczek zostaje na ścianie a mniej w pozostałych częściach pomieszczenia. Często ściana jest połączona z filtrami podłogowymi, niezwykle przydatnymi podczas lakierowania dolnych partii samochodu, czy na przykład przy renowacji felg. Więcej filtrów zawsze jest lepiej mieć niż mniej, bo powietrze będzie lepiej oczyszczone.

Suche ściany lakiernicze to rewelacyjne i nowoczesne rozwiązanie dla przemysłu motoryzacyjnego, w którym ma się do czynienia z lakierami w formie rozpylanej. Ściana jest solidna, posiada złożony system filtracji, który daje stuprocentową skuteczność. Opisy produktów można znależć na stronie internetowej producentów.