Popularne powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Przyznać trzeba, że w tym przysłowiu jest sporo racji. Dobra reklama potrafi zdziałać cuda. Rozpromuje naszą firmę, pozwala nam szturmem wejść na rynek, szybko pozyskać nowych klientów, którzy są potencjalnymi stałymi klientami, a także zakorzenić wśród lokalnej społeczności znajomość naszej marki. Tylko jaka reklama okaże się najbardziej skuteczna i najbardziej efektywna?
Logo naszej firmy na krówkach!
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze znaczna część osób, które zakładają firmę, albo od dłuższego czasu ją posiadają i po prostu chcą zwiększyć przychody, rozmyśla nam tym samym, czyli czym przekonać do siebie klienta. Propozycji jest wiele, ale nie wszystkie skuteczne. Większość opiera się na rozdawaniu ulotek, czy też rozwieszaniu plakatów. Metoda ta już nie zwraca uwagi naszych potencjalnych klientów. Większość z nas dostając ulotkę wyrzuca są przy najbliższym koszu na śmieci. Plakaty natomiast nie są zbyt przykuwające uwagę, a te, które takie są, zdarzają się bardzo rzadko. Czym więc zabłysnąć? Z pomocą przychodzą krówki reklamowe dla firm z logo. Okazuje się, że jest to tania metoda, a przyciągająca zainteresowanie ogromnej rzeszy społeczeństwa. Kto z nas nie lubi słodyczy? Chyba większość przyzna mi rację, kiedy stwierdzę, że prawdopodobnie nie znajdziemy wiele takich osób. Krówki reklamowe dla firm z logo mogą więc sprawdzić się idealnie jako reklama. Gdzie jednak umieścić owe logo naszej firmy? Oczywiście nie bezpośrednio na krówce! Umieszcza się je na papierku. Może także zawierać śmieszny tekst lub obrazek. Możliwości jest bardzo wiele, a ograniczeniem tylko wyobraźnia. Takie krówki reklamowe dla firm z logo nie są kosztowne. Zamawiamy je hurtowo, więc cena może ulec znacznemu obniżeniu.
Okazuje się, że krówki są idealną metodą reklamy dla firm, które wchodzą na rynek. Ofiarowując przechodniom krówkę możemy opowiedzieć czym się zajmuje nasza firma, na czym polega jej działalność oraz zachęcić do skorzystania z usług oferowanych przez nas. Jest to bezpośredni kontakt z odbiorcą! To o wiele lepsze rozwiązanie, niż papierowa ulotka wręczana każdemu, na którą znaczna część obdarowanych nawet nie spojrzy.