Ludzki wymiar koroporacji podczas sesji firmowej

Każda szanująca się firma posiada w swojej bazie oficjalne zdjęcia pracowników, którzy reprezentują ją na zewnątrz. Świetnym rozwiązaniem jest ujednolicenie wizerunku pracowników i zaproszenie do siedziby firmy profesjonalnego fotografa, który wykona wszystkim w firmie ujednolicone portrety. A przy okazji kilka zdjęć do wykorzystania na mediach społecznościowych. Sprawdź więc jak wybrać fotografa do najlepszej sesji korporacyjnej ever.

Fotograf musi oddać ducha korporacji

najlepsze sesje korporacyjneNie od dziś wiadomo, że wszystko co wychodzi na zewnątrz z firmy powinno być utrzymane w jednej stylistyce, oddającej misję biznesu. Dlatego jeśli pracownicy, ramię w ramię z zarządem udzielają wywiadów czy przygotowują ekspertyzy dla mediów, konieczne jest aby wszyscy mieli profesjonalne portrety, które udostępnią wraz z tekstem do krótkich biogramów czy na profile biznesowych eventów, w których będą brać udział jako przedstawiciele danej firmy. Dlatego konieczne jest zatrudnienie fotografa, który w siedzibie firmy takie portrety wykona. Bo jak wiadomo najlepsze sesje korporacyjne powstały nie na szarym, smutnym tle, tylko podczas wspólnych wygłupów po wstaniu od biurka. Jeśli misja firmy nie zakłada, że jesteście grubymi rybami w garniturach z ciasno zawiązanymi krawatami, wybierzcie również fotografa, który swoją charyzmą i pomysłowością pomoże oddać atmosferę kreatywnej firmy. Już w korespondencji mailowej przed sesją firmową przedstawcie w krótkim briefie wartości jakimi kierują się wasi pracownicy oraz jaka atmosfera panuje w open space aby fotograf mógł się odpowiednio przygotować i pokierować sesją. Jeśli potrzebujecie dynamicznych zdjęć pracowników, poproście aby zamiast szarego tła, przyniósł białe, które doda błysku w oku młodym i kreatywnym. Natomiast jeśli potrzebujecie zdjęć do rozbudowy strony internetowej, koniecznie poinformujcie o tym fotografa, który poprosi o linka do strony, aby wpasować tematykę sesji korporacyjnej do designu strony.

Jeśli fotograf będzie odpowiednio poinformowany o charakterze sesji odda w wasze ręce najlepsze zdjęcia korporacyjne, jakie możecie sobie wymarzyć. Ponadto dostosuje ich rozmiar do potrzeb i nie będzie trzeba za każdym razem przeglądać fotek i prosić firmowego grafika o zmianę ich rozmiaru, by raz pasowały do mediów społecznościowych, a zaraz potem do publikacji branżowej.