Gdzie w Poznaniu zarejestrują spółkę?

Kilka lat temu założyłem własny biznes. Moja działalność nie szła jednak najlepiej. Mój znajomy prowadził podobną firmę, ale szło mu o wiele lepiej. Myślał nawet o poszerzeniu swojej działalności. Zaproponowałem mu spółkę. Znajomy bardzo się ucieszył, uznał że to świetny pomysł i od razu przystąpiliśmy do załatwiania pierwszych formalności. Spółka była już założona, teraz pozostawała sprawa rejestracji zanim oficjalnie przystąpimy do wznowienia naszej działalności.

Zarejestrowaliśmy spółkę przy pomocy firmy prawnej

rejestracja spółek w poznaniuBardzo nam zależało na tym, żeby zrobić to jak najszybciej. Jednakże rejestracja spółki to bardzo wiele formalności i dokumentów do złożenia w urzędach. Zdecydowaliśmy się więc zasięgnąć pomocy w tym temacie. Woleliśmy zapłacić firmie prawnej, która pomogłaby nam przez to szybko i sprawnie przebrnąć, aniżeli robić to samemu i otrzymywać w kółko odwołania, gdybyśmy coś źle wypełniło. Poszukiwania odpowiedniej firmy prawnej, która pomogła by nam zarejestrować spółkę rozpoczęliśmy od internetu. Wpisaliśmy w wyszukiwarkę frazę: rejestracja spółek w poznaniu, i zaczęliśmy przeglądać wyniki. Szybko udało nam się znaleźć to czego potrzebowaliśmy. Była to firma prawna z wieloletnim doświadczeniem na rynku w zakładaniu i rejestracji spółek. Miała ona również świetne opinie klientów, którzy chwalili ją za profesjonalizm, odpowiednie podejście do klienta i załatwianie wszelkich formalności, dzięki możliwości udzielenia pełnomocnictw. Zachęceni pozytywnymi komentarzami na jej temat, zdecydowaliśmy się skorzystać z jej usług. Zadzwoniliśmy na podany numer telefonu i umówiliśmy się na spotkanie. Od razu padło pytanie jaką spółkę chcemy zarejestrować. Otrzymaliśmy dzięki temu indywidualnego doradcę i pełnomocnika, który specjalizuje się w rejestracji takich spółek. Firma zajmuje się powiem rejestracją spółek cywilnych, zoo, komandytowych i akcyjnych.

Byliśmy bardzo zadowoleni z tej firmy. Za jej pomocą zarejestrowaliśmy spółkę w rejestrze CEIDG oraz zgłosiliśmy ją do GUS, Zakładu ubezpieczeń społecznych i odpowiedniego ze względu na siedzibę firmy urzędu skarbowego. Otrzymaliśmy także pomoc i wsparcie przy kompletacji dokumentów i wypełnieniu wszelkich niezbędnych wniosków i formularzy. Dzięki temu udało nam się szybko rozpocząć działalność.